sobota 21. listopadu 2009

Statistika mého horalského výstupu

Během mého putování po horách jsem zaznamenal výšku a čas každodenního výletu.

5 komentářů:

  1. Tyjo, krasny grafy... a krasny nadmorske vysky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kájo, tak to se nestačím divit, kam až jsi se dostal. Upřímně závidím a gratuluji k tak nádhernýmu výletu. Měj se fajn a ať se vede. (pozor! ...hory jsou droga)
    Vojta Lanta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vojto, to jsi mě teda překvapil, už dlouho jsme se neviděli! Slyšel jsem, že jsi byl někde na severu? Konkrétně kde? Máš nějaké fotečky?
    Jinak s horou máš pravdu, je to láska na první pohled :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Čau Kájo. O Tvém blogu jsem se dozvěděl od mámy. Tvůj počin je fakt úctyhodnej. Obdivuju! Kam jedeš příště? Zatím funguji ve Finsku. (bohužel jsem na Tebe nevygůgloval e-mail, tak aspoň tagle: http://www.butbn.cas.cz/traits/vl.htm (lanta.cz =unfortunately je still under ve výstavbě)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdar Vojto, koukám, že lezeš také po skále :o) Brzy čekej můj e-mail. Také Tě obdivuji, kam ses dotáhl, congratulations!

    OdpovědětVymazat