sobota 31. října 2009

Pozdrav z hor

Milí čtenáři a blogeři,
po 10 dnech toulání po horách se ozývám celý zdráv a živ se všemi kostmi na místě, špinavý, neoholený, opálený, hubený, ale obohacený různými zážitky a pohledy na všechny majestátné hory tyčící se do nebes. Během této doby jsem pokořil 4 pětisícovky (Gokyo Ri 5357m.n.m., ledovec Cho La 5420m.n.m., Kala Pattar 5545m.n.m., Chhukung Ri 5546m.n.m.). Nyní jsem ve vesnici Dinboche 4360m.n.m. v krásném údolí, kde mají i internet café :-) Od včerejška jsem tu sám, neboť Troy a Nicole se včera rozhodli co nejdříve se vrátit do Kathmandu. Mají ještě v plánu během následujících 14 dní navštívit Annapúrnu (přírodní rezervace ve středním Nepálu). Po dnešním namáhavém výstupu na Island Peak Base Camp se pomalu vracím na jih. Cestou mám v plánu navštívit tyto místa: Panboche, horu Ama Dablam zblízka, Khumjung, Namchee Bazar, Thame, Toktok. Z Lukly do Kathmandu odlétám buď v sobotu 7.11. nebo v neděli 8.11.
Mějte krásný víkend, doufám, sluníčkový, neboť od příletu do Nepálu je tu stále krásné sluníčkové počasí (ráno okolo -5°C a přes den 20-25°C).
Další cestopisy napíšu až z Namchee Bazaru, tady to maj pěkně drahý, 20Rs za minutu.
Ahoj!

5 komentářů:

  1. Ahoj Kaji,

    díky Bohu,že jsi se opět ozval...
    Vzpomínám,v duchu jsem s tebou vysoko v horách...
    často si pokecám s Tvým portrétem na notebooku a je mi hned lépe.Užij si sluníčka ale šetři tělo
    hodně štěstí a vydrž!!!

    Těší se na Tebe a líbá tě mamka a Akim.

    OdpovědětVymazat
  2. AHoj Kájíku. No též sleduju kdy se ozveš a je dobře, že jsi to zatím zvládl bez následků. Tak do další cesty ať vše zvládneš v pohodě. Hlavně že máš fajn počasí. To musí být nádhera, ale určitě budou krásný fotky.

    Zdraví tě Ivan.

    OdpovědětVymazat
  3. Kajo, parada! 4x 5tisicovku! Super!
    Drzime palce k dalsimu zdolavani a poznavani!
    A+V

    ps: doporucuju ostatnim psat bez diakritiky, aby se to Kajovi lepe cetlo, divil bych se, kdyby v horach meli nainstalovany cesky znaky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kajo,

    takze tys vlastně vylezl na horu dvacettisicovku!!!! :-)))))) ;-)
    No klokouk dolu! :-)
    Tak at se te drzi krasne pocasi a stastne kilometry dal!! Tfuj tfuj tfuj!

    Mej se a uzivej si to!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Namaste!
    pisu z Namchee Bazar, dnes jsem mel odpocinkovy den, tak jsem si prekopiroval 11 clanku :-)
    Alesi, asi budes divit, ale ty hacky a carky jsou dobre citelne.
    Vsem dekuji za podporu, moc se tesim na navrat domu a poradne ceske jidlo, neb jsem dnes zjitil, ze me kalhoty jsou nejak velke :-) Snazim se hodne jist, ale bohuzel vse jsou vegetarianske :-) Ale zaplatpanbuh, ze me zdravi slouzi nadale.
    Pocasi stale drzi a vse klape ok.

    OdpovědětVymazat