čtvrtek 15. října 2009

Noční let z Prahy do Athén

Letadlo společnosti ČSA vzlétlo přesně ve 22:00 a přistálo v 01:30 (00:30NC - našeho času). Let proběhl v poklidu s dobrou večeří (chleba plněný rajčaty a grilovanými paprikami ochucené voňavým oregánem s pomerančovým džusem a minerálkou). Po přistání a vyzvednutí batohu jsem hned zamířil busem a taxíkem do centra města. U starého autobusového nádraží není v dosahu metro a přes dálnici se není možné nikam dostat. Stále dokola jsem hledal cestu kudy z bludného kruhu ven. Jeden pán, co řídil provoz taxislužby, šel ke mně a ptal se, proč se stále motám dokola a hned mi nabídl odvoz taxíkem za 20€, to jsem odmítl. Šibalsky zkoušel několikrát snížit cenu, stále jsem odolával, ale vzhledem k blížícímu se dešti jsem ho nakonec ukecal na poloviční cenu. Noční kufrování spletitým bludištěm bylo moc zajímavé, řídil ho nějaký starý dědula, pokud jste tu knížku četli, už asi víte, kdo to je :-) Po vysazení na ulici Feron přímo před společností Air Arabia jsem šel na noční průzkum. Nakonec jsem zakotvil v parku, kde jsem chvilku podřimoval. Zanedlouho se spustil déšť, tak jsem se přesunul do centra, kde jsem hledal místo, kam se schovat. Úderem deváté hodiny jsem navštívil leteckou společnost, kde jsem strávil 2 hodiny vyřizováním tranzitního víza. Žádost odeslali do centa oddělení, pokud ho schválí, víza budou k vyzvednutí zítra ráno na letišti Sharjahu. Kvůli dešti trvajícímu od rána jsem zrušil prohlídku města a přesouvám se metrem i busem zpět k letišti. Momentálně čekám na povel k odbavení zavazadel a nástupu do letadla startujícího ve 23:30 (22:30NC) do Sharjahu. Venku je stále hnusné počasí a leje, doufám, že v Asii bude příjemnější podnebí, po chumelenici v podkrkonoší bych to velmi uvítal :-)

4 komentáře:

  1. Tak to sis to v Řecku moc neužil,přeji šťastný let a lepší počasí v Dubaji.Líbá tě mamka

    OdpovědětVymazat
  2. Kurna, to byly teda komplikace. Ale prvni lekci nastrah svetobeznika jsi zvladl na vybornou a nenechal se rozhodit, dulezity je drzet kurs k cili!:-)
    A vis jak - tezko na cvicisti (EU), lehko na bojisti (Asie).
    Neboj, Dubaj hlasi jasno, 36 st., pozitri ale ochlazeni na 34:-(
    Katmandu dava jasno 28 st., az v utery ochlazeni na polojasno 25 st.
    Drz se!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Cau Alesku, diky za zpravy ktere zasobujes! Vse klape ok, predposledni let do Nepalu uz bude jen malickost. Vetsi sranda byla, kdyz na celni kontrole se me ptali, jakeho jsem vyznani:-) Kdyz od mych ust uslysel slovo atheist, usmal se:-) Pomalu po arabske snidani se chystam balit a smer NE:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, divoka Evropa, v Asii bude pohodicka, s kazdym se domluvis, nikdo te nebude chtit natahnout, a vsechno bude podle toho, jak si to dopredu domluvis neboj :-) Drzim palce!

    OdpovědětVymazat